dinsdag 20 maart 2012

Nagellak Tag.





Hallo  Allemaal.

Laatst zagen wij op een blog deze nagellak tag. Wij mochten ‘m overnemen, En wij gaan jullie nu laten zien wat wij vinden, op het gebied van nagellak.

Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Frederieke: Ehmm ik heb er 70. Dat valt nog best mee vind ik zelf.  Ik bewaar mijn nagellakjes in een doos van de Xenos en ik heb met mezelf afgesproken, dat als die doos vol zit dat ik er geen nagellakje meer bij koop. Charlotte: Ik heb 45 nagellakjes *bloos* hihi het is wel weinig maar ik ben meer van de makeup de laatste tijd. Frederieke: Hihi ik ook!

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Frederieke: Essence denk ik toch wel. Ik denk dat dat is omdat het bijna niks kost en de glitter topcoats vind ik altijd erg leuk. Charlotte: Ja ik denk ik ook wel, alhoewel ik van alles een beetje heb.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Frederieke:Roze! Ben echt helemaal fan van die kleur! Charlotte: Roze, maar eigenlijk van alles een beetje net zoals mijn merken haha!

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Frederieke: Ehmm volgens mij heb ik eigenlijk alle kleuren wel maar er zijn natuurlijk altijd Topcoats die ik nog niet heb maar wel zou willen hebben zoals flakies ofzo. Charlotte: Ik heb geel nog niet haha! Maar ik hoef die eerlijk gezegd ook niet. Topcoats vind ik wel leuk.

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Frederieke: Elephantastic van OPI, ik ben helemaal verliefd op dat lichtroze kleurtje! Charlotte: Een rode nagellak van Pieces.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Frederieke/; Ik weet eigenlijk niet welke eerlijk gezegd.. Charlotte: een legergroene van Catrice, Wat een miskoop was dat zeg!

Gebruik je base- en topcoat?
Frederieke: Zowieso altijd basecoat maar topcoat niet altijd. Charlotte: Ik gebruik het alletwee altijd.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Frederieke: ehhm ik hou meer van losse nail-art en sticker want stempelen werkt bij nooit haha! Charlotte: voor mij geld het dit keer ook weer hetzelfde haha!

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Frederieke: Glitters! Ik hou daar wel van. Het ziet er altijd leuk uit! Charlotte: Het ligt eraan, soms heb zin in een glitter finish en soms in een crème finish.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Frederieke: Best wel want zodra mijn nagellak er af is begin ik meteen weer met nagelbijten. En ik vind het er veel mooier uitzien als ik nagellak opheb. Charlotte: Ik voel me eigenlijk  wel kaal zonder nagellak. Daarom probeer ik altijd nagellak op te hebben, maar ik heb er soms gewoon echt geen zin in of tijd voor want, ik heb er totaal geen geduld voor wanneer de nagellak echt droog is hihi.

Bedankt voor het lezen!

Kus,Ons.

1 opmerking: