zaterdag 31 maart 2012

Gastblogster.

Hee,

Zoals jullie al aan de titel kunnen lezen komt er een gastblogster. Omdat wij door school en andere dingen het erg druk hebben, hebben we besloten om een gastblogster te zoeken en die hebben we gevonden!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Carlijn. Ik ben 14 jaar, en vind nagels lakken en versieren echt heel leuk en doe het ook vaak. Buiten nagels lakken heb ik natuurlijk ook nog andere hobby’s zoals afspreken met mijn vriendinnen, muziek luisteren en dansen, vooral klassiek ballet en moderne dans. Beauty is erg belangrijk voor mij, ik vind het altijd fijn om er goed verzorgd uit te zien maar ik doe zeker niet te veel make-up op, mensen moeten je zien hoe je bent. Mijn kleding stijl is erg afwisselend, ik heb een eigen stijl en trek me niets aan van wat anderen ervan vinden. Ik ga vanaf nu dus ongeveer 1x per week een bericht plaatsen, en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden hihi.
Liefs Carlijn

Enjoy :)

kus,Frederieke en Charlotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten