zondag 26 februari 2012

Watermelon & Pink Grapefruit♥

Hee allemaal,

Vandaag ga ik Charlotte het hebben over de Grace Cole England handcrème
Ik heb altijd verschillende handcrème's gehad, maar deze staat echt bovenaan van al mijn handcrème's! Ik hou ook zelf heel erg veel van frisse geuren en daarom heb ik deze ook gekocht, want je  ruikt ook echt de verschillende soort fruit, maar het meeste ruik ik watermeloen. En dat laat mij echt weer denken aan de zomer, in deze koude en regenachtige tijd!

Je kunt de handcrème gewoon kopen bij de drogist. Hij kost volgens mij €8,-
Ik vind het zelf geen geld verspilling, want er zit 500ml in, het is 1 jaar houdbaar en als je het opbrengt  is het na een minuutje ingetrokken.

Zelf vind ik dat je van de kwaliteit niks kunt zeggen, want die is perfect.

Lijkt je deze handcrème perfect voor jou? Laat het ons weten♥

Liefs ons♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten