zaterdag 25 februari 2012

Dag en nachtcrème

Hallo allemaal,
Ik Charlotte wil jullie mijn product laten zien die ik laatst heb gekocht.

Het product dat ik jullie wil laten zien is de dag en nachtcrème van ''de tuinen''.
Hij kost  8,- maar ik had de actie 1 + 1 gratis.
Ik moest laatst toch nog een dag en nachtcrème halen, dus ik dacht laat ik dan maar eens naar
''de tuinen''gaan!
     
Dit is hem dan!
Ik weet het het klinkt een beetje raar ''de dode zee'' en hij ruikt ook helemaal niet. Dat komt omdat er geen parfum inzit. Je zult wel denken dat er bij alle gezicht producten bij de tuinen geen parfum producten inzit, dat is dus niet zo. Daarom heb ik voor deze crème gekozen, omdat ik zelf een hele gevoelige huid heb.
Dit is dus zeker een aanrader voor diegene met dezelfde huid type als mij!

Liefs Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten