zaterdag 5 januari 2013

Hallo, allemaal!

Sorry, sorry, sorry, het spijt me echt dat ik al een hele tijd niks meer heb gepost op ons blog. Maar ook wat Frederieke al een paar keer heeft laten blijken. Wij hebben het gewoon heel erg druk met school en ik vind persoonlijk, dat school toch voor het bloggen gaat. Het is nu wel vakantie en daar zijn we ook allemaal helemaal blij mee, maar ik heb gelijk na de vakantie 2 toets weken, waarvoor ik kei hard moet gaan leren. Vandaar dat ik nu ook maar 1 artikel op ons blog plaats. Dus het spijt me echt, maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben:$

Maar nu even weer over het artikel dat ik graag aan jullie wilde laten zien:)

Ik was laatst naar een soort van workshop geweest met mijn moeder, van het merk: Oriflame.
Dit bestaat al redelijk lang, maar je wordt ook weer elke keer verrast door de verrandering van de buitenkant van een product! Deze keer was ik eigenlijk net op de goede tijd naar die workshop gegaan, er was namelijk een hele grote SALE! Ik had 3 producten bestelt en kreeg ze ook zeer snel binnen. Het liefste wil ik ze alle drie laten zien, maar ik wou graag het leukste product laten zien.

Dat was uiteindelijk dus de roze lipstick: Neo Chick. Dit is een limited edition en was dus helaas niet in de sale, maar nog steeds goedkoop. De lipstick is volgens mij €6,- en voor die prijs krijg je een super mooie en fijne lipstick. Hij is mat en is eigenlijk een mengsel van lipstick en balsem. Als ik hem een klein tijdje op heb, droogt 't op en wordt het mat. Het valt dus best wel mee qua prijs.
En oohw wat hou ik van deze mooie knal roze kleur!

Ik ben er in iedergeval erg te vreden over, zoals jullie het kunnen lezen;) Ook vindt ik de prijs meevallen tegenover het product!

Hebben jullie misschien een andere ervaring met de Neo Chick lipstick van Oriflame?

Laat het me dan snel weten!

P.S. Een afbeelding erbij lukte helaas niet, want die wou niet weergeven op ons blog?:$ ook daar sorry voor.

xx Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten