zondag 13 mei 2012


Hallo allemaal!


Na lang wachten dan eindelijk weer een artikel.
Ik ben de laatste tijd steeds meer verslaafd aan kettingen, het maakt je outfit af en het ziet er gewoon heel leuk uit. Maar de perfecte ketting zoeken die mij ook nog een leuk staat is niet makkelijk. Ik hou echt totaal niet van standaard kettingen maar juist van iets anders, iets aparts, gek of schattigs. Vandaag laat ik zien welke kettingen er op mijn wishlist staan.


1. Deze uilen ketting vond ik op Ebay. Hij is echt heel lief en pas bij bijna elke outfit, voor in de zomer en winter en naast dat is tie natuurlijk hartstikke schattig. Deze uilenketting kost $ 1,90.


2. Deze bril ketting vond ik bij forever21. Het is echt een hele leuke bril maar het is wel jammer dat deze niet in het zwart verkrijgbaar is en alleen in het (nep)goud, roze en blauw minpuntje dus. Deze ketting kost € 2,90


3. Deze superleuke snor ketting vond ik ook bij forever21. Ik hou echt van deze ketting, hij is apart en super leuk. gelukkig is dit plastic want de snor ketting die ik op Ebay had besteld is van filt en is dus al kapot :'(. De snor ketting kost ook € 2,90.


4. Deze romantische ketting vond ik op Ebay. Ik vind deze ketting echt heel lief en schattig, het past bij veel zomerkleren van mij en is dus ideaal om te combineren in de zomer. Het enigste minpuntje van deze ketting is dat de rode kraal een iets te harde kleur heeft voor mijn zomerkleren. Deze schattige ketting kost $ 1,75.


5. Ik zie nu dus dat er geen er 5 bij het plaatje staat maarja. Deze schattige ketting vond ik op Ebay. Het is een ketting met een mini uiltje eraan echt heel lief. Deze vind ik meer bij de zomer passen aangezien het een vrolijk uiltje is. deze lieve ketting kost & 2,00.


Bij elkaar kosten de kettingen niet zo veel maar ik ben een beetje heel erg blut op dit moment dus ja. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen!


liefs, Frederieke











Geen opmerkingen:

Een reactie posten