maandag 23 april 2012

Essence Oogschaduw.

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een quattro van Essence zien.
Hope you enjoy it!













Het is een heel mooi neutraal palletje. Hij heet 05 to die for.







                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Nog 1x









                                                                                                                                                                    


Dit zijn de swatches. De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. De bovenste 2 zijn erg  neutraal en daardoor zijn ze goed te combineren bij elke dagelijkse look. Ik heb het palletje al een paar keer gebruikt en hij bevalt mij erg goed, hij zit zelfs al in m'n everyday bakje. Ik weet niet precies hoeveel het palletje kost maar ik den ongeveer € 2,80.

Kus.Frederieke                                                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten